ŚWIAT ÉLEVER

ÉleverCosmetics – odkrywamy naturalne piękno kobiet

Wierzymy, że szczęście składa się z małych przyjemności. Takich, które dają poczucie pewności siebie, dodają uroku osobistego i wywołują uśmiech na twarzach. Dlatego kreujemy markę o globalnym zasięgu, która przygotowuje kosmetyki do codziennej pielęgnacji oraz produkty do makijażu.

Wartością naszej marki jest dbanie o klientów poprzez dawanie im wysokiej jakości oraz wielofunkcyjnych produktów o dobrze dobranych składach. Funkcjonalnych i uniwersalnych. Takich, które będą sprawdzać się w każdej sytuacji. Wierzymy bowiem, że dobrem należy się dzielić.

Poznaj nasze produkty

O marce

ÉleverCosmetics to polska marka kosmetyczna, którą charakteryzują najwyższe standardy. Jej eksperci stawiają przede wszystkim na jakość produktów. Tworzą nowe formuły na bazie starannie wyselekcjonowanych składników. Dzięki czemu kosmetyki sygnowane logiem maki są bezpieczne dla skóry, łatwe w użyciu i dopracowane w każdym calu.

Nasi specjaliści są zgodni, że kosmetyk dobry w 99% to zdecydowanie za mało. W zależności od potrzeb klientek testujemy produkty tygodniami, a nawet miesiącami, aby maksymalnie je udoskonalić. Jednocześnie oddajemy hołd zdrowiu i wspieramy piękny wygląd, edukując innych w zakresie pielęgnacji ciała i twarzy.

Wizja marki

Celem naszych działań jest ciągłe rozwijanie marki kosmetycznej, którą doceniać będą klienci na całym świecie. Stajemy się liderami w swojej branży. Chcemy dostarczać produkty spełniające potrzeby i oczekiwania kobiet niezależnie od ich wieku, zainteresowań czy profesji.

Jednocześnie liczymy na zbudowanie trwałych relacji z naszymi klientkami, opartych na zaufaniu, szczerości i otwartości. Dążymy do tego, by nasza marka była postrzegana jako przyjazna i pomocna, a użytkowniczki kosmetyków ÉleverCosmetics czuły się u nas komfortowo i swobodnie. Te założenia pomagają nam również wspierać lokalne społeczności poprzez włączanie się w inicjatywy społeczne.

Nie tylko zadowolenie klientek i ich dobre samopoczucie jest dla nas ważne. Ciężko pracujemy, by nasze produkty dawały kobietom poczucie piękna i pewności siebie. By były bezpieczne, skuteczne, funkcjonalne i uniwersalne. Na co dzień podejmujemy więc działania, których celem jest wypełnianie tych wartości.

Misja i wartości marki

Misja marki to sześć filarów, które jednocześnie są wartościami przez nas wyznawanymi. Stawiamy na: łączenie pokoleń, uniwersalność i dopasowanie, wysoką jakość, wielofunkcyjność, edukację oraz autentyczność. Tworzymy produkty na podstawie tych wartości i kierujemy się nimi we współpracy z topowymi makijażystkami z kraju i ze świata. To one pokazują nam drogę, w kierunku której chcą podążać współczesne kobiety. I to one pomagają testować nasze kosmetyki w codziennych warunkach, dzięki czemu my możemy zapewnić kobietom wyjątkowe, sprawdzone produkty z precyzyjnie dobranymi składnikami aktywnymi.

Łączenie pokoleń

Celem naszych działań jest łączenie pokoleń, co skrzętnie staramy się wypełniać poprzez tworzenie produktów, z których mogą korzystać kobiety w każdym wieku. Po to, by mogły inspirować się nawzajem do troskliwej pielęgnacji i budować relacje między sobą.

Uniwersalność i dopasowanie

Nasze produkty są łatwe w użyciu i skuteczne w pielęgnacji skóry. Dlatego z łatwością mogą z nich korzystać zarówno profesjonalne wizażystki, jak i kobiety, które szukają kosmetyków wyłącznie dla siebie. Uniwersalność produktów pomoże stawiać im pierwsze kroki w świadomej pielęgnacji, a jednocześnie zapewni trwałe efekty.

Wysoka jakość

W naszej ofercie znajdują się produkty dla każdego rodzaju skóry, wielofunkcyjne, uniwersalne, skuteczne i bezpieczne. Nim je zaoferujemy klientkom, testujemy je z różnymi użytkowniczkami. Jednocześnie dbamy o to, by w naszym katalogu znalazły się te kosmetyki, które pomogą stworzyć profesjonalny makijaż oraz wesprą pielęgnacji skóry z różnymi potrzebami.

Wielofunkcyjność

Nasze produkty są wielofunkcyjne, co oznacza, że jeden kosmetyk może zastąpić wiele różnych preparatów do pielęgnacji skóry i makijażu. Wszystkie zaprojektowaliśmy tak, aby spełniały różnorodne potrzeby pielęgnacyjne i kosmetyczne naszych klientek – niezależnie od wieku czy typu skóry.

Edukacja

Naszym celem jest edukacja klientek na temat właściwej pielęgnacji skóry oraz sposobów wykorzystywania kosmetyków z naszej oferty. Chcemy, by czuły się one pewnie i komfortowo w swojej skórze. Dlatego oferujemy im solidną dawkę wiedzy na temat składników i właściwości naszych produktów oraz udzielamy porad dotyczących codziennej pielęgnacji ciała i makijażu.

Autentyczność

Autentyczność ÉleverCosmetics oznacza uczciwość, transparentność i rzetelność w relacjach z klientkami, a także prawdziwość w każdym aspekcie naszej działalności. Nie tylko stawiamy na prawdomówność wobec klientów, ale zapewniamy im również przejrzyste i rzetelne informacje na temat produktów oraz sposobu ich produkcji. Ta cecha pozwala nam na budowanie trwałych relacji z klientami i wyróżnia nas na rynku kosmetycznym.

Wejdź do naszego świata

Creative Director ÉleverCosmetics

Siłą napędową naszej marki jest jej współtwórczyni i ambasadorka Kamila Tadriyan. Pasjonatka i profesjonalistka. Od lat zajmuje się makijażem, a od niedawna także pielęgnacją i estetyką ciała. Swoją pasję dzieli z kobietami, które kochają być sobą.

Kamila specjalizuje się w profesjonalnym makijażu glamour: ślubnym, wieczorowym, okolicznościowym. Chętnie też maluje modelki do sesji zdjęciowych czy magazynowych. Swoją pasję łączy z doświadczeniem. Prowadzi szkolenia dla początkujących wizażystek, ucząc setki kobiet sztuki makijażu.

Współpracując z nami, Kamila dba, by na każdym etapie projektowania i produkcji kosmetyków ÉleverCosmetics utrzymać najwyższy standard. Przyświecają nam bowiem wspólne cele – pasja oraz zadowolenie klientów.

Nagrody przyznane ÉleverCosmetics

Naszą markę doceniają klientki przede wszystkim za ich czytelne składy, funkcjonalność oraz skuteczność. Najlepszym tego dowodem są nagrody przyznane w 2022 roku dla ÉleverCosmetics. Są to:

Nagroda Czytelników i Czytelniczek w kategorii Makijaż Kosmetyki luksusowe – III Edycja Fashion Beauty Awords 2022 dla naszego lekkiego, kryjącego podkładu do twarzy Supreme Skin.

Nagroda Influencer’s Choice Poland 2022 w kategorii Makijaż Podkłady dla podkładu do twarzy Supreme Skin.

Gdzie można o nas przeczytać?

Przede wszystkim w prasie kobiecej. Wielokrotnie pisano o nas w magazynach: Glamour, Fashion Magazine, Viva i Viva Moda, Kaleidoscope, Twój Styl, Pani, Vogue oraz Bullet of Beauty i Med&Beauty.

Sukces towarzyszy nam każdego dnia, czego najlepszym przykładem jest artykuł opublikowany na łamach Vouge. Magazyn opisał nasz topowy produkt – podkład do twarzy Supreme Skin – w artykule zatytułowanym W poszukiwaniu podkładu idealnego, podkreślając, że to kosmetyk, który szybko znalazł się na liście bestsellerów ÉleverCosmetics.

Markę docenił również Bullet of Beauty w artykule ÉleverCosmetics – marka, która zaspokaja potrzeby pielęgnacyjne kobiet, opisując nasze działania biznesowe i wskazując, że „za powstaniem marki stały marzenia i pasja osób fascynujących się pięknem”.

O naszych produktach pozytywnie wypowiedział się także FashionPost.pl, pisząc, że nasza samoopalająca pianka do ciała i krople do twarzy z serii SelfSun Drops pomogą uzyskać naturalną opaleniznę, chroniąc jednocześnie skórę przed zmarszczkami.

Poznaj nas lepiej

Wejdź do sklepu internetowego Élever, gdzie z pewnością znajdziesz coś dla siebie!

Wypróbuj nasze produkty

Dbamy o Twoją prywatność

Wykorzystujemy pliki cookie („ciasteczka”) do celów analitycznych, a także by dostosować stronę do Twoich preferencji. Dzięki nim możemy wyświetlać reklamy, które będą odpowiadać Twoim potrzebom i zainteresowaniom. Możesz zaakceptować wszystkie ciasteczka, klikając „Zaakceptuj wszystkie”. Jeśli chcesz samemu skonfigurować pliki cookie, naciśnij „Zarządzaj cookies”. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności.

Pliki cookie konieczne do prawidłowego funkcjonowania strony. Nie można ich wyłączyć.
Pliki cookie dotyczące Twoich ustawień, np. wybranego przez Ciebie języka.
Pliki cookie, które gromadzą informacje na temat zachowań na stronie.
Pliki cookie, które umożliwiają wyświetlanie istotnych i interesujących z punktu widzenia użytkownika reklam.
Pliki cookie, które nie zostały jeszcze sklasyfikowane.